
- Калужський державний університет ім. К. Е. Ціолковського, спеціальність – філолог, вчитель російської мови, літератури, англійської мови (2000р.);
- Одеська національна юридична академія, спеціальність – державне управління та міжнародно- правові відносини (2006р.);
- Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, спеціальність – організатор дошкільної освіти та вчитель англійської мови (2018р.).
Освіта:
- Київське міське педагогічне училище №3.
- Національний Педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Диплом з відзнакою.
Працювала в школах № 251 та № 120 м. Києва.
Маю десятирічний досвід ведення занять з учнями початкових класів, а також з учнями 5-9 класів. Є досвід методичної діяльності в НТУУ «КПІ». З 2018 р.- педагог сімейного клубу «Лімпопо».
Намагаюся підходити творчо до кожного уроку і вважаю, що саме альтернативні методи навчання, індивідуальний підхід до кожного учня, особливе ставлення до викладання є тими основними факторами, що сприяють вдосконаленню освітнього процесу.


Освіта:
- У 2011 році закінчила Київський університет ім. Бориса Грінченка за спеціальністю – філолог, вчитель англійської та німецької мови, зарубіжної літератури.
2010-2016 рр – працювала вчителем англійської мови в сзш №126 м. Києва. 2012 – до тепер – вчитель англійської мови в центрі культури Дніпровського району. З 2016 р – педагог сімейного клубу Лімпопо.
У початковій школі важливо зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета. Для цього обрано навчально-методичний комплекс Family and Friends Oxford. На заняттях велика увага приділяється ігровій діяльності та повторенню вивчених матеріалів.
Для мене важливо, щоб кожен учень приходив на заняття з посмішкою та впевненістю в своїх знаннях.
Освіта:
- У 2008 закінчила Київський естрадно-цирковий коледж;
- У 2011 закінчила Першу національну школу телебачення за спеціальністю журналіст та ведучий телепрограм.
З самого дитинства я вірю в казку і диво. І мабуть по іншому вийти не могло, тому що виросла я в цирковій сім`ї і багато часу проводила за лаштунками цирку. У своєму житті спробувала багато «ролей» – міма, клоуна-аніматора, ведучої свят, працювала журналістом на телебаченні. На даний момент я керівник театральних студій в Лімпопо Family School та ЛімпопоFamilyClub.
На своїх заняттях я допомагаю діткам відкритися і повірити в себе. Вони побудовані в ігровій формі, і через гру діти освоюють базові знання з акторської майстерності, розвивають фантазію, логіку, увагу. Діти дуже допитливі, щирі, енергійні і завжди готові до досягнень нових вершин, вони вміють радіти дрібницям. Мене це захоплює та надихає. Саме в «Лімпопо» я знайшла своє покликання.


- У 2012 році закінчила Київський національний університет культури і мистецтва за спеціальністю «Сучасна хореографія».
Досвід роботи:
З 2010 року працюю в дитячих садках і центрах розвитку хореографом.
З 2012 року в літній період працюю вожатим-хореографом в дитячих таборах.
З 2015 року працюю в сiмейному клубi «Лімпопо».
Освіта:
- Київський міський педагогічний університет ім. Б.Д.Грінченка (друга вища освіта) Факультет практичної психології і соціальної роботи. Кваліфікація: практичний психолог 2002-2005 рр.
- Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова. Кваліфікація: вчитель початкових класів 1994-1999 р.
- Київське міське педагогічне училище №2 ім. К.Д. Ушинського 1992-1994 р. (диплом з відзнакою). Спеціальність: «Дошкільне виховання». Кваліфікація: вихователь дошкільного закладу.
Сертифікати:
- «Дитяча психопатологія» майстерні доктора медичних наук Г.Я.Пилягіної (курс відкритих лекцій-семінарів ) 2012р.
- «Психолого-педагогічний супровід дорослих методами арт-терапії» Л. Стреж 2016р.
- «Психолого-педагогічний супровід дітей методами арт-терапії» 2016р.
- «Школа педагога раннього розвитку» в ОО «Київський інститут раціонально- інтуітивной психотерапії «Я» 2017 р.
- «Ейдетика та ТРВЗ для малюків» 2017р.
- «Проектна діяльність в роботі з дітьми» на освітній платформі «Педагогічний навігатор»2018 р.
Шляхом добору цікавих, інтерактивних видів роботи для наших школяриків, я прагну допомогти кожній дитині зрозуміти свою самоцінність та визначитися у таких взаємозалежних системах як «Я», «Інші», «Діяльність», «Навколишній світ». У позитивному емоційному кліматі діти вчитимуться розуміти свої емоції та почуття, висловлювати свою думку, поважати думки інших та отримувати радість від творчої, цікавої та радісної взаємодії з однолітками.
Головним для себе вважаю знайти «родзинку» кожної дитини та плекати її.
